2012. szept. 13.

 
 
Régebben, Jese Khandro alakjával  végeztem meditációs gyakorlatokat. Pár nap elteltével, meg is jelent az eredmény, azaz, olyan un. spontán testelhagyásos tapasztalásaim voltak, hogy döbbenetes. Ezek mindig éjjel, lefekvés után következtek be. Volt hogy többszörös, több rétegű álomélményem volt: azt álmodtam hogy álmodok egy valakit, aki álmodik valamit, és annak az álmában vagyok benne...
Talán, ilyen horderejű akkor játszódott le, amikor Azazel "járt a fejemben". No, de ez egy másik történet lesz. Szóval, ahogy ezzel a vörös női alakkal kísérleteztem, és előjött az a bizonyos kilépés spontán kilépés élménye, találkoztam valakivel a térben. Felbukkant a semmiből a ronda pofája, és rám meredt. Azt vettem észre, hogy az arca pillanatról-pillanatra változott meg. Mint egy gyorsan pörgő animált gif, amely történésének soha sincs  vége, és Ő mindig újabb és újabb arcokat produkált, gyorsan változó, szürreális arcvonások tömkelege nézett, egy fejalakon lejátszódva. Közben bennem nőtt a félelem érzete, elborított, és gyorsan, fájdalmasan landoltam a testemben, majd rángatózva keltem fel.
Ne tudtam mire nem tudtam hová sorolni ezt az eseménysort. Ki lehetett ez a lény?Ki ez a változó arcú démon? Miért? Az elsőre fény derült, az utóbbira még nem. Yliaster Daleth-nek elmondtam a történetem, ő rövid időn belül megadta a segítő választ: Dantalion lehetett az.

Dantalion (vagy Dantalian) a Goetia 71. entitása. Itt van pár link, ha bővebben érdekel, olvass utána:

Blog, Dantalionnal foglalkozik: http://dantalionduke.blogspot.hu/ .
Könyv: http://english.grimoar.cz/?Loc=book&Lng=2&Back=nam&UID=915 


Elkezdek egy gyakorlatot, és valami oknál fogva jön a beszűrődés, és szembe találom magam a Változó Arcú démon herceggel.  Hopp! a gyakorlatnak van mellékhatása is, vagy Dantalion akar valamit, vagy mindkettő ? Nem tudom a választ. Tényleg nem tudom.Dantalion akkor csöndben volt, majd lehet egyszer váratlanul egyszer újra megjelenik, és szólni is fog hozzám. De ez még a jövő titka.



3 megjegyzés:

Constantine írta...

Erről az egyik Alan Moore interjú jut eszembe. Ő is találkozott a Goetia egyik démonával. (Talán pont Azazel volt? ) Ő is hasonló élményekről mesélt. Gyorsan változó arcok stb. Aztán később a kezébe került egy könyv, amit egy matematikus írt a negyedik dimenzióról. Ebben a könyvben voltak fantázia rajzok is, hogy ha lennének élőlények ebben a dimenzióban, akkor azok, hogy néznének ki. Azt látta, hogy azok a rajzok pont olyanok voltak, mint az ő látomása. Aztán lehet, hogy az sem véletlen. hogy sok indiai istent több kézzel és arccal ábrázolnak.

Constantine írta...

Nekem is volt ilyen élményem, méghozzá egy olyan könyv olvasásának az idején, ami azóta nagyon fontos lett számomra. Én is láttam ott valamit vagy valamit, bár az egész nem tartott sokáig. Úgy gondolom, hogy ez a valaki/valami egy Fylgja volt.

Πάν Ἐπιφανὴς írta...

Jut eszembe, írod: könyv és Azazel. Szürreális álomélményem volt a Book of Azazel-el kapcsolatban. A könyv megérkezése előtt pár nappal, jött éjjel a szokásos szürreális képek sorozata álmomban. Egy cirkuszi sátorban voltam, ment a műsor, álltam a porond szélén, háttal az artistáknak. Valaki (Azazel?) elindított a kijárat felé, szétnyitotta a ponyvát, és feltűnt előttem egy füves pusztaság. Aztán képváltás, egy városban vagyok, szűk utcák, esik az eső, akaratommal elállítom az esőt,lakásokban járok, minden olyan szűk, hétköznapi arcok tömkelege, minden elhasznált, eső áztatta és koszos. Úgy rakódott le bennem hogy: ez a valóság,és nem a cirkuszi sátorban történő dolgok. Igazából az volt számomra az érdekes, hogy végig tudtam azt hogy álmodom.