2009. máj. 1.

Valamelyik nap kaptuk

Kizárólag csak ők menthetik meg a világot és téged!



Valamelyik nap kaptuk ezt a levelet, a valtozz.com-os,tévedhetetlen világmegmentő atyaúristenekről szól. A levél szerzőjének a nevét -kérésére- kiikszeltük. Íme:


A nevem XX, és az egyik, a blogotokban szereplő írásra reagálnék.

Én éveken keresztül tagja voltam P.L. csapatának. Most nem kibeszélni akarom, csak megakadályozni azt, hogy etesse a többieket.
Kb. 1-1,5 éve lett egy nagy változás nála. Már nem úgy lehetett érezni a leközvetített energiákat mint azelőtt. Az ország másik részéről két embert is hozott (Veszprém,Budapest.) a csapatba, mert azt mondta, hogy miattuk kellett járnia olyan messze. Ekkor kezdődtek a bajok. Az elején még jó volt, de mikor a messziről jött fiú már "többet " akart, teljesen felborult minden. Teljesen más jött le neki és Lajosnak is. Már akkor is engem használtak föl "közvetítőnek" a két oldal között. Nagyon kiborultam. De csináltam tovább.
Az előző életekre való hivatkozások mindennaposak voltak (még akkor.) Mutattak Lajosnak képeket a fiúról, és a vele lévőkről, ami nem mondható pozitívnak, és akkor el is döntötte, hogy nem jöhetnek többet hozzá (ahhoz képest most ők a legnagyobb bizalmasai!).
Egy foglakozáson megint több fiatal lányhoz odament, hogy párok voltak valamikor, és az egyik kapva kapott az alkalmon és belement a "játékba". Ez a lány B.Sz. volt, P.L. jelenlegi párja. Nem vagyok büszke rá, de akkor is rengeteget falaztam nekik, és segítettem őket, mert éreztem P.L. lelki fájdalmát. Bár ne tettem volna! Mikor már pedzegetni kezdte a többiek előtt is,hogy megtalálta a lelki társát, akit nemsokára be is fog mutatni mindenek, többen rám gondoltak, mivel mi mindig együtt voltunk.
Amikor B.Sz. is felvállalta a kapcsolatukat, otthagyta a férjét és három gyerekét, összeköltöztek. Zavaros volt minden. Egyszer visszaköltözött a családjához B.Sz., de P.L. az egész csapattal elment B.Sz.-ért. (Én mindig ott voltam a foglalkozáson, de pont azon nem.)Ezután együtt maradtak. Ekkor történtek a nagy változások, B. Sz. folyamatosan csak azt tudta mondani, hogy szeretettel nem megy semmire az ember, gyűlölni kell, hisz ez is a szeretet egyik formája (szerinte), B.L. ezt elfogadta. Elkezdődött a lelki terror először P.L. felé, majd felénk is. P.L. annyira megváltozott, hogy már az ember szemébe sem nézett bele amikor beszélt. Ez nagyon fájt.
Egy éve van annak, hogy B.Sz.-nek az jött le, hogy életmód útmutatást kell adnia az embereknek a születési dátumuk alapján. Én nem voltam erre kíváncsi, mert úgy éreztem, én is vagyok olyan kapcsolatban a Jóistennel, hogy meg tudom vele beszélni a dolgaimat,de az életemben bekövetkezett egy magánéletbeli változás és erre viszont rákérdeztem. Bár ne tettem volna. Kb. egy hét telt el amikor megkaptam a levelet. Csupa vádasodás, pocskondiázás volt az egész. Árulónak nevezett, aki az életükre tör. Akkor még nagyban energizáltam a hozzám fordulókat, és nem panaszkodhatom mert hál istennek jöttek az emberek. Ezzel kapcsolatban is hülyeségeket állítottak, és azt írták, mivel elbíztam magam a Jóisten haragja határtalan, és csak hogy megtudjam, hogy van Isten visszaveszik a gyógyító erőmet. Azok a technikák, amik azóta jöttek amióta együtt voltak, valóban teljesen elmentek, de amit előtte "szereztem" sokkal jobban felerősödtek,sőt újjak is jöttek. E mellett eltiltottak minden foglalkozástól is. Nem értettem, hogy miért,mert én nem csináltam semmit. P.L. pedig megint hazudott a szemembe. Ez nagyon fájt, és akkor végleg megszakadt bennem valami. Azóta nem nagyon jártam hozzájuk, nem is lehetett már P.L. négyszemközt beszélni, mert B.Sz. mindig ott volt. Január 2-án elmondtam P.L.-nek az érzéseimet, és azt, hogy nem tudok azonosulni azzal, amit ők képviselnek. Ki volt akadva, de adott (ő nekem!) 2 hét gondolkodási időt, hátha meggondolom magam. Mit mondjak döbbenet! Mikor elköszöntem tőle, nem telt el 10 perc csörgött a telefonom,ő volt az, és azt mondta, hogy az jött le neki fentről, hogy erről nem beszélhetek senkivel, és akik hozzám fordulnak mindenkit küldjek el a francba.
Hát persze,hogy nem ezt csináltam. Azóta azt tudom róluk,hogy van a weblapjuk, és hogy többen nagyon félnek tőlük, mert azért elég nagy erejük van,és nem szégyenlik használni.
Ja és azt, hogy azóta létrehoztunk egy klubbot, ahova főleg azok járnak , akik tőle eljöttek az évek alatt. A kezdeteknél vagyunk, de remélem a létszám azért növekedni fog. Azt híreszteli, hogy az ő (!) engedélyével jött létre ez is. Hát ez nem igaz!Én csak szóltam neki hogy létrehozzuk a klubbot, hogy mivel is fog foglalkozni, hogy ne pletykából halljon róla először. Bejelentettem, és nem engedélyt kértem.
Azt hiszem kezdetnek ennyi elég. Úgy érzem, már nem lehet P.L.-en már segíteni, mert annyira elment a másik oldal felé.



Nincsenek megjegyzések: