2009. ápr. 3.

Amikor tévednek a "tévedhetetlenek"

A valtozz.com szerkesztői tegnap, nagyon valószínű hogy elolvasták a legutóbbi bejegyzésem. Lehet hogy arra is rájöttek, ha feltüntetik a blogom elérhetőségét a weblapjukon, akkor igencsak reklámot csinálnak nekem. Nos az nem jó nekik...pedig ment a vagdalkozás, hogy én reklámozom őket. :D Bahhh! Nagyon jól tudtam azt is, hogy az oldalamat sározó írásukat leszedik majd, hiszen a heves reakciójuk és kapálózásaik csak engem igazolnak. No és majd az idő is, a szélsőséges szekta alapítóit és társaikat, a rakoncátlan démonaik,a tudatalattijukból felpiszergő valóságosnak vélt impulzusok, sima és biztos úton utaztatják őket a bukás irányába.


Gazdasági válság idejét éljük, és most nagyon divatossá vált a nacionalizmus.Ez abból is elindulhat, hogy azt állítják egyesek: mi aztán különbek vagyunk másoknál, vagy um. békésebb formában: mi mások vagyunk, más nemzetek alattunk vannak. Az ezoterikus nacionalizmus is valahogy így kezdődik, és kihangsúlyozza az egyén vagy a csoport kiválasztottságát, és azt is, hogy övék az egyedüli igaz tudás. Ehhez még mesterséges színezék gyanánt odacsapják a hazafias körítéseket. Nem az a baj, hogy ha valakik szeretik az országukat, a magyarságukat. Nem. A kizárással,a kirekesztéssel, a kizárólagossággal, a jogtalan megbélyegzéssel van a fő probléma. Azt meg jól tudjuk, hogy a bűn szava a korlátozás. A Liber Al Vel Legis I/17. sora óvva int a szélsőséges elbizakodottságtól: De ne higgyétek, hogy teljesen kiválasztottak vagytok!
Nincs olyan hogy magyarok istene. A Teremtés univerzális, és nem egy nemzet privilégiuma. A Teremtés nem magyar, nem zsidó, de még amerikai sem. Nem szabadkőműves, és nem adventista. Az egyén valódi természetét sem lehet korlátozni, mivel az túl halad az emberek által összerakott és köré épített barikádon.
Liber Al Vel Legis I/22: Tudd meg hogy, az én nevem Niut, ő pedig egy titkos néven ismer meg melyet akkor adok neki amikor végre megtalál.Mivel én vagyok a Végtelen Űr, és a Végtelen Csillagok ennek által ti is azok vagytok.Semmit se köss meg!Ne legyen különbség közted és mások közt,közted és más dolgok közt és más egyebek között; mert ezek a dolgok a fájdalmak okozója.

A jelen Magyarországon, nem tudom hogy hány önjelölt, világmegmentő próféta működik.Azt sem, hogy hányan diskurálnak napi szinten "jézussal".





:)))Mindenesetre óriási kutatási terület!

Megnéztem a valtozz.com oldalon szereplő két videót, kijegyzeteltem elrettentésképpen, P. L. néhány érdekes, szektás kijelentését (ha fenn lesznek még, és nem pucolják el ezeket is):


"...föl kell vállalnom hogy igenis megnyilvánulása vagyok a Teremtőnek.Ha nem hiszed, járj utána."
"Hol az alázat? Benned már ott van.Hol a tisztelet? Benned már ott van.Hol az elfogadás? Itt álljunk meg! Nagyon sok könyv leírta, megvilágosodott emberek: fogadd el a másikat. Mi van ha mi azt mondjuk: nem fogadjuk el! Mert nem érdekel.Lelkedre.Mert nem érdekel az ő nyavalyás állapota.Nem érdekel az ő filozofikus elgondolása.Nem érdekel, hogy ő hogy ítélkezik a többi fölött.Miért merjük ezt mondani? Azért mert minket az Isten vezérel.Minket Isten vezérel.Nem az emberi elme vezet.Jó,itt állok,beszélek,de a tudás nincs.Jön.Az ami most itt nektek kell.Erről is kellett beszélni.Megbocsájtás? Volt időszak amikor megbocsájtottunk, de most már nem bocsájtunk meg.Mert ugyanis visszatérve az előzőre... elfogadás?Mind energia veszteség, emberek!Nem tudom megváltoztatni, akkor nem fogadom el...és jön vissza az energia.Nem pocsékolom másra az energiámat amit a jó Isten nekem ad. Mondja erre a másik: önző vagy!Nem!Csak fontos vagyok magamnak!
...És nem fogadok el mától senkit, mert nem érdekel a gondolata..."

Hm...elgondolkodtató.Azon sem csodálkoznék ha P.L. démonjai azt mondanák neki egyik nap, hogy a testüket hátrahagyva utazzanak el örökre a Benetnatsch csillagra, mivel kudarcba fulladt a világmegmentő próbálkozásuk,és a kizárólagos és egyetlen legfőbb igazságaikat valahogy nem vették be azok a sötét lelkűek.

Egy kép amelyet arról a nevezetes oldalról készítettem, már leszedték ezt az írást:




8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudom ki vagy, de sajnos a P.L.-B.Sz.-ről írt megjegyzések így vannak. Én a saját bőrömön tapasztaltam az igazságtalanságaikat.

Egy ember, aki örül a leleplező cikknek.Remélem, jó sokan megtalálják ezt a bloggot, és elgondolkoznak rajta,legyőzik félelmeiket és lépnek.

Πάν Ἐπιφανὴς írta...

:)köszi!Csak idetalálnak...

Celeras írta...

Szia!

Talán még nem késő és erre jársz kedves névtelen.
Megosztanád velünk a tapasztalataidat?
Másoknak is sokat segítenél ezzel.
Ha hozzájárulsz, a történetedet kitennénk a blogra, persze nevek nélkül.
Írhatsz, a blogon lévő e-mail címre, vagy elküldheted nekem is a coinannkukacgmail.com email címre is.
De, ha csak nagy vonalakban leírnád nekünk, hogy mi történt, mit érzel hamisnak fenti személyekkel kapcsolatban, az is sokat segítene.

Köszönöm!

Celeras írta...

Nekem a jézusválaszol.blog.hu-n eddig a kedvencem a Jézus és a fügefa történetére adott magyarázat.Na az mindent visz. :)))

Πάν Ἐπιφανὴς írta...

:)A Celeras által megadott email címre írhatsz nyugodtan, jó az ötlet!

Esoteristan írta...

Hehehe :) A blogod atomját - utólagos engedelmeddel - kiraktam az Ezoterisztán oldalára.
Most nézem ezt a valtozz.com-ot a Papp "Csáknorisz" Lajossal. Zseniális. Olyan önalázó beírásaik vannak, hogy szinte ordít néhány ezoterisztáni képsor után.

Ahogy kicsit rendeződik a helyzetem, fel is rakok egyet :)

Go Pan Epiphanes, go! :D

Πάν Ἐπιφανὴς írta...

:) kössz Drakhonis!

Várom a képeket!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.