2009. ápr. 3.

Amikor tévednek a "tévedhetetlenek"

A valtozz.com szerkesztői tegnap, nagyon valószínű hogy elolvasták a legutóbbi bejegyzésem. Valószínűleg arra is rájöttek, hogy ha feltüntetik a blogom elérhetőségét a weblapjukon, akkor igencsak reklámot csinálnak nekem. Nos az nem jó nekik...pedig ment a vagdalkozás, hogy én reklámozom őket. :D Bahhh! Nagyon jól tudtam azt is, hogy az oldalamat sározó írásukat leszedik majd, hiszen a heves a heves reakciójuk és kapálózásuk csak engem igazolnak. No és majd az idő is, a szélsőséges szekták alapítóit, a rakoncátlan démonaik,a tudatalattiukból felpiszergő impulzusok sima úton bukásra viszik a vak okkultistát.


Charles Manson: Wikipédia http://hu.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson

Gazdasági válság idejét éljük, és most nagyon divatossá vált a nacionalizmus.Ez abból is elindulhat, hogy azt állítják egyesek: mi aztán különbek vagyunk másoknál, vagy um. békésebb formában, mi mások vagyunk, más nemzetek alattunk vannak. Az ezoterikus nacionalizmus is valahogy így kezdődik, és kihangsúlyozza az egyén vagy a csoport kiválasztottságát, és azt is, hogy övék az egyedüli igaz tudás. A liber Al Vel Legis I/17. sora óvva int a szélsőséges elbizakodottságtól: De ne higgyétek, hogy teljesen kiválasztottak vagytok!
Nincs olyan hogy magyarok istene. A Teremtés univerzális, és nem egy nemzet privilégiuma. A Teremtés nem magyar, nem zsidó, de még amerikai sem. Nem szabadkőműves, és nem adventista.

A jelen Magyarországon, nem tudom hogy hány önjelölt, világmegmentő próféta működik.Azt sem, hogy hányan diskurálnak, napi szinten jézussal. Hogy vannak ilyenek az is biztos:




:)))Mindenesetre óriási kutatási terület!

Megnéztem a valtozz.com oldalon szereplő két videót, kijegyzeteltem P. L. néhány érdekes kijelentését:
"...föl kell vállalnom hogy igenis megnyilvánulása vagyok a teremtőnek.Ha nem hiszed, járj utána."
"Hol az alázat? Benned már ott van.Hol a tisztelet? Benned már ott van.Hol az elfogadás? Itt álljunk meg! Nagyon sok könyv leírta, megvilágosodott emberek: fogadd el a másikat. Mi van ha mi "




Nincsenek megjegyzések: