2009. ápr. 2.

Sabotage

"Ha ön valóban az új korszak útkeresője, aki szeret ismeretlen vizekre evezni, akkor ön elkerülhetetlenül szembetalálkozik eme szavakkal, „rögeszme és megszállottság”. Az őrültség mindenki számára valóság, ki az elméjének asztrális vizeiben játszadozik. Nem szabad üres fenyegetésnek venni. Bárhogy is, a legmundánabb szinten is, ha minden korábbi felfedező hallgatott volna korának félelmeire, hogy a föld lapos, és, hogy szörnyek élnek a mélyben melyek lerántják a hajókat magukhoz, akkor még mindig a sötét korban élnénk. Persze az is igaz, hogy nagyon sok korai felfedező vesztette el a józan eszét és az életét, mivel eltévedtek glóbuszunk ismeretlen tartományaiban. Akárhogy is, azok, akik a korábbi felfedezők térképeit és naplóit használták, még tovább jutottak. Ezt a fő irányelvet fontos megérteni. Nem számít az, hogy önmaga vagy a körülvevő láthatatlan világ felfedezője, ön akkor is egy útkereső, aki az ismeretlen vizeket rója." Frater Achad




:) Püfffff ! Ma megnéztem csakúgy-megint a valtozz.com weboldalt, van-e valami új, valami hmmmm....!! :)Nos! Nyílt ott bal oldalt egy "Rágalmazások" nevű rész, ott rátaláltam a blogomat érintő anyagra. Remélem fenn marad, bár sztem a valtozz.com, előbb-utóbb úgyis megszűnik.Azért készítettem róla egy biztonsági mentést (rágalmazásról), ha majd érdekel valakit annak email-ben elküldöm.Idézem az írást részleteiben, a reagálásommal:

"Nagyon sok az írigyünk, de ez jellemző a mai embrre, aki kevésbé viseli az igazságot, és aki soha nem a saját dolgával foglalkozik (nem a saját háza tájékán söpröget, ahol jó nagy a szemétdomb és a káosz!)."
- Én épp az ellenkezőjét tapasztalom, egyáltalán nem irigylik a környezetemben élők, és az ismerőseim, barátaim, hogy a P.L.. és B.Sz. által az oldalukon felvázolt alternatíva után sóvárognának, és végképp nem irigylik, sőt, :) őszinte aggódásukat és sajnálkozásukat fejezik ki.Na és persze, mindenki rossz (én a legnegatívabb és a legrosszabb) és nem a háza tájékán söpröget, aki merészeli kritikával illetni egyes vallásalkotók, ezokutyulók,ezoterikus nácik,önjelölt zavaros guruk,rossz úton járó médiumok stb.-k nézeteit, munkáját. Nem akarok senkit elkeseríteni, de itt van egy magyar nyelvű tanulságos és kritikus oldal:
http://www.ezoterisztan.co.cc/
:) Fú ő is mekkkoraaaa genya! Hogy merészeli Drakhonis?!!
Egyébként, ha az időm engedi, a valtozz.com-on szereplő írásokról, majd írok egy kritikát, és itt leközlöm.

"Nagy figyelemmel olvastuk a rólunk szóló rágalmazó és lejárató szöveget az interneten (http://panepiphanes.blogspot.com/) ahol minden engedély nélkül jogtalanul lemásolták az egyik rólunk készült fényképet és programunkat, csakis azzal a céllal, hogy támadjanak, és lejárassanak, és hazugságokat állítsanak"
-Köszönöm a figyelmet :) de bölcsebb lett volna inkább hallgatni erről az oldalról... Ha már hazugság,akkor minek ekkora felhajtást csinálni? Ugyan, ez csak egy kicsi blog,nincs jelentősége. Tisztelt valtozz.com szerkesztői! Mi lesz veletek, ha majd otthagyja valaki a tévedhetetlenségeteket, és
titeket merészel kritizálni ? Előre bejósolom: lesznek majd olyanok is, még a bukásotok előtt.
Leszedtem azt a két nevezetes fotótokat. Azért másoltam le, mivel nem lehet az oldalatokról belinkelni.
Célszerű lenne más webes technikát alkalmaznotok, hogy ez ne legyen akadály. Gondoltam hogy majd baj lesz ebből.Másfelől biztos vagyok abban, hogy nem adtatok volna engedélyt a képek ilyen jellegű használatára. Szóval leszedtem. Nem is illettek az oldalamra.

"De mi mindenek örülünk!Örülünk hogy adunk az embereknek némi boldog percet és pillanatot arra, hogy rólunk írjanak, és pletykáljanak! KÖSZÖNJÜK A REKLÁMOT!"
- Nem a boldogságtól és az élvezettől vezetve írok az ezoterikus visszásságokról. Reklám?
Milyen reklám? Én nem reklámozom az oldalatokat. Esetleg egy Brad Pitt-nek jó a negatív reklám. Azért nem kéne keverni a dolgokat még jobban...

"Sőt, annak is örülünk, hogy az illető saját weboldalára -ahol személy szerint engem, P. L. rágalmaz, és valótlan dolgokat hord össze - még a weblapunk címét is lejegyezte, így sokkal szerencsésebbek lehetünk, mert több látogatója, olvasója lehet a weboldalunknak."
- A lényege és mondanivalója az írásomnak: miként lehet egy embernek különféle nem emberi jellegű lényektől,és a tudattatalatijától is félrevezetve, egy elcseszett ezoterikus praxist összerakni, és a józan döntési képességet sikeresen elveszíteni. Eddig ahány ezoterikus érdeklődésű ismerősöm látta azt a valtozzos weblapot, az mind a fejét fogta. Nem hiába...

"Természetesen mi mindezektől függetlenül nyugodt lélekkel folytatjuk tovább a munkánkat, és ha ellenségeink boldog perceket kívánnak maguknak szerezni, csak nyugodtan írjanak rólunk, rágalmazzanak, amivel csak akarnak, mert akik minket ismernek, akik őszinte emberek és velünk együtt teszik a dolgukat, ismerik az igazságot!"
- Ellensége vagyok az őrültségnek, és egyáltalán nem voltam boldog amikor erről írtam, de utaltam rá feljebb. Nyilván én is folytatni fogom a munkám, és nyugodt szívvel írok egy thelemita szemszögéből, az ezoterikus katyvaszokról ,a kiválasztott-önjelölt-kizárólagos szektagurukról,mesterekről is stb. Sajnos itt az országban nem csak a P.L.-B.Sz. féle beborulások léteznek...
Remélem a "kiválasztott tagság" rájön az okkult kajliságokra, és elkezdi keresni a saját útját, és megismeri a valódi természetét.

93 93/93








Nincsenek megjegyzések: