2018. jan. 18.

Újra: 2018.01.18.


Napokban elhatároztam magamban, hogy folytatom ennek a régi blogomnak a szerkesztését.  Bár sok év telt el azóta, amióta itt az első bátortalan próbálkozásom leközöltem, és sok elkövetett hibát is látok ahogy visszanézem, de ettől függetlenül fenn hagyom a régi anyagokat az oldalon.
Mindenki úgy sáfárkodik belőle ahogy akar, és olyan következtetéseket von le amilyet csak tud...
Nagyon sok mindenen keresztülmentem az elmúlt évek alatt, nem siránkozok, sokat profitáltam belőlük, hűű és még mi vár rám a jövőben, bele sem merek gondolni :) !
Úgy terveztem, hogy a blog frissítését, az Újhold után következő 14 páros nap valamelyikén fogom elkövetni, persze ha lesz ihlet, vagy lesz valami mondandóm az olvasóim számára.
A blogom független, nem tartozik egyetlen rend, vagy közösség felügyelete alá, senki sem okoskodik bele a háttérben, ez a saját személyes oldalam. Rajtam kívül, egy régi ismerősöm írogatott ide, és ha lesz kedve, ideje a jövőben újrázni, szívesen látom az anyagait, világ látását stb.-t.
Mágia témájával kapcsolatban megjegyzem: nem foglalkozok színekkel, nem érdekel hogy fekete,fehér,piros,kék,zöld,szürke a mágia. Nem érdekel hogy LHP vagy RHP.
Számomra csak mágia létezik, úgy egyben és megosztás nélkül.
Nem követek semmilyen ezogurut, nem érdekelnek a spirituális tekintélyek, nem követek semmilyen elvont istenképet. Nem érdekel a karma, nem érdekelnek a vallások koncentrációs táborai.
Nem bújok el, az oldalon megtalálod az eléréseim, fényképpel és telefonszámmal.
Egyenlőre ennyit írok röviden, köszönöm elolvasod a soraim, reagálj nyugodtan. Ha vannak élő, igazolható tapasztalataid, amelyek a leírt témákkal kapcsolatban vannak, akkor oszd meg velem, keress valamilyen csatornát ahol eltudsz érni.



Nincsenek megjegyzések: