2009. okt. 21.

Könyvtár


Létrehoztam egy zárt könyvtárat, a komolyabban érdeklődők számára. Ahogy a szabadidőm engedi, lassan, folyamatosan töltögetem fel az összegyűjtött írásokat és könyveket (már van fent). Témaköreit tekintve: thelemita, szabadkőműves, rózsakeresztes, kabbalista, alkímiával, rituális mágiával és egyebekkel foglalkozó anyagok szerepelnek.Ide kerülnek azon terjedelmesebb szövegfordítások is, amelyek leközlése a blog terjedelme, vagy más okok miatt nyilvánosság elé tárni, nem lenne ésszerű.
A kezelő felülete egyenlőre blogspot-os, az itt felsorolt, címszavakba rendezett, belinkelt elérési utak olyan feltöltős oldalra vezetnek, amely nem időkorlátos, így akadálymentesen lementhető a kívánt könyv, vagy írás.
http://zartkonyvtar.blogspot.com

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én nem tudom megnyitni a könyvtárat.

Samael írta...

Azért nem működik, mert csak regisztrált és meghívott felhasználó férhet hozzá.
Dobnátok egy meghívót a címemre?

Samael írta...

A címemet tudod, nemrég írtam neked az IWIW-es dologgal kapcsolatban.
93

Lalo írta...

Kedves ΠΆΝ ἘΠΙΦΑΝῊΣ!

Jómagam a szabadkőművességgel foglalkozom és természetesen a szabadkőműves szakirodalmat is gyűjtöm.

Lapom: http://aprofan.blogspot.com

Örülnék, ha hozzáférést biztosítanál a könyvtáradhoz.

Üdvözlettel:

Lalo

Πάν Ἐπιφανὴς írta...

Üdv. Lalo!

Megnéztem a blogodat, de nem találtam egy emailcímet, amelyen esetleg felvehetném a kapcsolatot.
Ezért arra kérlek, hogy itt hagyd meg.Így tudom, hogy Te vagy az.

Lalo írta...

Kedves ΠΆΝ ἘΠΙΦΑΝῊΣ!

Címem: lalo5555@gmail.com

Megdöbbenéssel tapasztaltam,hogy a mail-címem nem látszik a Profilomban. Korrigáltam. (Én magam ugye állandóan látom, ezért nem tűnt eddig fel.)